Sivut

keskiviikko 6. heinäkuuta 2016

Juuri nyt... 3

Heipä hei jälleen! Viikkovillissä olin ajastanut postauksen huomiselle, mutta parempi vähän myöhässä kuin ei milloinkaan!

Nyt on jälleen uuden haasteen aika, mutta sitä ennen onnitellaan toisen haasteen voittajaa -onnetar random.org suosi tällä kertaa Mari H:ta. Onnea! Hänelle lähtee mukava yllärilähetys

Anun Putiikkien blogista löytyy "Juuri nyt..." -haaste. Haaste ilmestyy kerran viikossa blogiin -aina keskiviikkoisin. Tämä haaste on luotu inspiroimaan Sinua -ajatuksia, tekstejä, muistiinpanoja... Tervetuloa mukaan!

Ohje kuuluu kaikessa yksinkertaisuudessaan näin:
Täydennä lauseet haluamallasi tavalla, oikeaa tai väärää ei ole.

Voit koota haasteet vihkoosi, planneriin tai vastaavaan, pitää itselläsi, linkittää blogiin, instagramiin tai vastaavaan, käyttää inspiraationa vaikka skräppäyksessä. Halutessasi voit kirjoittaa vastauksesi kommenttikenttään ja halutessasi voit myös linkittää blogisi tai vastaavan kommenttiin -jos vastauksesi löytyvät myös sieltä.

Kommentin (eli täydennetyt lauseet) jättäneiden arvotaan palkintoja -ainakin nyt aluksi joka viikko! Mutta erityisesti toisten vastausten lukeminen inspiroi vielä enemmän -kuinka hauskaa onkaan huomata, miten eri tavoin ymmärrämme lauseenalun ja mitä muita asioita mielissämme liikkuu!

Arvontaan osallistuvat kommentit aina siihen saakka kun seuraava haaste on julkaistu. Myöhemminkin voi  haasteita kommentoida, ja linkittää töitä, vaikka skräppisivun, jossa on käytetty jotain haasteen lausetta.

Ja tässä tämänkertaiset lauseet:

Juuri nyt... 3

1. Heinäkuu...
2. Viimeksi söin...
3. Tulevana viikonloppuna luvassa on...
4. Iloitsen...
5. Viimeisin kohteliaisuus, jonka sain, oli ... ja sen minulle lausui ...
6. Sadepisarat...
7. ... on laulu, jonka sanat merkitsevät minulle paljon.
8. Vain kulaus ... ja ...
9. ... on paikka, jossa olen onnellisimmillani.

5 kommenttia:

  1. 1. Heinäkuu: on lupaus mansikoista, mustikoista ja kanttarelleista.
    2. Viimeksi söin melkein kypsän korintin, omasta puskasta tietekin!
    3. Tulevana viikonloppuna luvassa on skräppäystä ja fiilistelyä joulusta.
    4. Iloitsen että minulla on vapaus valita.
    5. Viimeisin kohteliaisuus, jonka sain, oli: olipa hyvää salaattia ja sen minulle lausui oma aviomieheni jolle salaatin päivälliseksi kokosin.
    6. Sadepisarat rummuttavat romanttisesti kattoon.
    7. Koskaan et muuttua saa -on laulu, jonka sanat merkitsevät minulle paljon.
    8. Vain kulaus glögiä ja olen ihan joulufiiliksissä
    9. Koti on paikka, jossa olen onnellisimmillani.

    VastaaPoista
  2. Heinäkuu, perinteinen lomakuukausi, merkitsee minullekin tänä vuonna vähän vapaata työstä.

    Viimeksi söin kuuman, itse paistamani chilikakkusen.

    Tulevana viikonloppuna luvassa on keltaisen repun retki... Hiii! Tapaan ensinnäkin lauman plannereihin hurahtaneita, samoin ystävän entisiltä kotikonnuilta, ja vielä kaiken kukkuraksi suuntaan sähköttömälle mökille karhumetsään. Ettäs tiedätte, ellei minusta muutamaan päivään ensi viikolla kuulu.

    Iloitsen tänään saamastani juttuhetkestä hyvänmatkantoivotuksineen.

    Viimeisin kohteliaisuus, jonkasaib, oli uudesta mekostani ja sen minulle lausui ystävä, joka ei sanojensa mukaan ollut tuntea. (Mutta hän tarjotteleekin minulle aina liejunvärisiä vaatteita, ja koteloni on vadelmanpunainen.)

    Sadepisarat hoitavat ihhoa.


    Marraskuu on laulu, jonka sanat merkitsevät minulle paljon. Tietäisittepä vain, pelkkiä hyviä muistoja monista ihmisistä.

    Vain kulaus espressoa, ja olen jo puoliksi italialainen. Koska se on iltakahvi.

    Se mistä juuri tulin ja sekin minne seuraavaksi menen on paikka, jossa olen onnellisimmillani. Onnellisuus on tie, matka, asenne, eikä riipu paikasta. Koti on korvien välissä, eikä itseään pääse karkuun.

    VastaaPoista
  3. 1. Heinäkuu on yleensä kesälomakuukausi.
    2. Viimeksi söin ihanaa mansikkakääretorttua ja join teetä, NAM!
    3. Tulevana viikonloppuna luvassa mökkeilyä Virroilla.
    4. Iloitsen perheestä ja ystävistä<3
    5. Viimeisin kohteliaisuus, jonka sain oli: Ihanat korut sinulla ( Elvarin tikkari korvakorut ja kaulakoru) ja sen minulle lausui Tuurin siivooja Tuula = D
    6. Sadepisarat ropisivat kivasti saunakamarin kattoon aamulla.
    7. Kalevankangas on laulu, jonka sanat merkitsevät minulle paljon.
    8. Vain kulaus Pepsi Maxia ja olen tyytyväinen ; )
    9. KOTI on paikka, jossa olen onnellisimmillani.
    Lomaterkuin Tiina K

    VastaaPoista
  4. 1. Heinäkuu on kesälomasta nauttimisen aikaa, satoi tai paistoi!
    2. Viimeksi söin kolme leipää aamupalaksi. Jääkaappi on tyhjätty.
    3. Tulevana viikonloppuna luvassa on roadtrip Islannin maaseudulla.
    4. Iloitsen tulevasta matkasta. Satujen saarten mytokogia ja luonnon ainutlaatuisuus tuskin saa minua pettymään.
    5. Viimeisin kohteliaisuus , jonka sain, oli "Hyvä idea!", ja sen minulle lausui kihlattuni, kun eilen ehdotin grilliruuan hakua ja Janssoninkiusauksen syömistä iltapalaksi.
    6. Sadepisarat täplittävät tuulilasia matkallamme Helsinkiin.
    7. Valot pimeyksien reunoilla on laulu, jonka sanat merkitsevät minulle paljon. Kun maailma viime syksynä tuntui olevan täynnä vihaa, löysin lyriikoista lohtua ja kannustusta omaan itseensä uskomineen.
    8. Vain kulaus kahvia ja matka jatkuu.
    9. Koti on paikka, jossa olen onnellisimmillani. Siellä on hyvä suunnitella uutta matkaa ja fiilistellä menneitä.

    VastaaPoista
  5. 1. Heinäkuussa on mun syntymäpäivä. Siis paras kuukausi!
    2. Viimeksi söin mustikoita.
    3. Tulevana viikonloppuna luvassa on hiljaiseloa.
    4. Iloitsen kirkkaista aamuista.
    5. Viimeisin kohteliaisuus, jonka sain, oli 'olet ihanan energinen' ja sen minulle lausui siskoni.
    6. Kun sadepisarat ropisevat peltikatolla, on ihana istua ullakkokamarissa ja askarrella.
    7. Turn turn turn (The Byrds) on laulu, jonka sanat merkitsevät minulle paljon.
    8. Vain kulaus kahvia aamulla ja herään.
    9. Koti on paikka, jossa olen onnellisimmillani.

    VastaaPoista